Całkowity koszt usługi jest widoczny w formularzu usługi. Nie żadnych ukrytych, dodatkowych kosztów.
Po wystawieniu przez lekarza e-recepty otrzymasz ją w formie SMSa. Będzie to czterocyfrowy kod, który wraz z numerem PESEL należy podać w aptece aby ją zrealizować.
Usunięcie wiadomości SMS z kodem pin e-recepty, nie powoduje utraty samej recepty. W każdej chwili możesz odszukać ją w dziale Recepty w swoim Internetowym Koncie Pacjenta. Jeśli nie posiadasz IKP skontaktuj się z nami drogą mailową: recepcja@codeclinic.pl.
Jeżeli nasz lekarz skontaktował się z pacjentem lub wystawił e-recepte. Kontakt może być mailowy, telefoniczny lub wiadomości sms. Jeśli lekarz nie widzi wskazań lub brak przeciwwskazań - może odmówić wystawienia e-recepty.
Gdy otrzymasz od lekarza kod e-recepty wystarczy, że udasz się do dowolnej apteki. Podając swój numer pesel oraz kod PIN e-recepty możesz ją zrealizować. Od 1 stycznia 2020 każda apteka w Polsce zobowiązana jest do obsługi systemu recept elektronicznych.
e-Receptę może wykupić zarówno osoba, dla której została ona wystawiona, jak również inne osoby, które dysponują kodem pin e-recepty oraz numerem PESEL pacjenta.
e-Recepta ważna jest przez 30 dni od daty wystawienia. W przypadku antybiotyków e-Recepta jest ważna przez 7 dni.
Wszystkie e-Recepty są odpłatne w 100%. W serwisie nie ma możliwości otrzymania e-Recepty refundowanej.
Nie ma takiej konieczności. Pacjent może otrzymać i zrealizować e-receptę bez posiadania Internetowego Konta Pacjenta IKP.
Przede wszystkim nie należy realizować błędnej recepty i skontaktować się z nami: recepcja@codeclinic.pl Postaramy się jak najszybciej udzielić pomocy.
Decyzja dotycząca ilości opakowań oraz dawki leku jest podejmowana przez Lekarza dyżurnego w ramach teleporady. W takiej sytuacji nie przysługuje zwrot środków pieniężnych.
W ramach telekonsultacji lekarz nie weryfikuje dostępności leków w aptekach. Takie informacje dostępne są w aptekach lub serwisach wskazujących dostępność leków w konkretnych aptekach.
Tak - istnieje możliwość odstąpienia od umowy jedynie przed realizacją zlecenia, czyli przed weryfikacją wniosku przez Lekarza dyżurnego. Jeżeli usługa zostanie wykonana (np. zostanie wystawiona e-Recepta) nie ma możliwości anulowania usługi.